Časté otázky
Co dělat v případě zapomenutí hesla?
Na www.pro-bonus.cz v pravém rohu rozkliknete nabídku Přihlásit. Klikněte na odkaz Zapomněli jste heslo? Zobrazí se ikona pro doplnění Vašeho emailu a klikněte na Odeslat. Na Váš uvedený email obdržíte nové heslo.
Mám starou registraci – musím se do programu registrovat znovu abych získal kartu PRO-BONUS?
Všem již registrovaným zákazníkům byla automaticky vygenerována elektronická karta PRO-BONUS s unikátním číselným označením. Kartu si lze stáhnout po přihlášení na Vaši stávající registraci v sekci Můj účet.
Kdy a jak mohu sbírat body?
Body je možné sbírat pouze v rámci daného, časově stanoveného PRO-BONUS programu. Registrovaný zákazník sbírá body u toho partnera, kterého uvedl při své registraci do programu. Aktuální seznam sortimentu zahrnutého do programu, je zveřejněn na https://www.pro-bonus.cz/sortiment/. Na svém PRO-BONUS účtu máte kdykoli přehled o nasbíraných bodech. Pomocí kalkulačky bodů, můžete plánovat svoje nákupy pro získání vysněné odměny.
Proč se mi body nepřipisují?
- Ověřte si, zda nakupujete zboží, které je zařazeno do programu a zda nakupujete u prodejců, kteří jsou zařazeni do PRO-BONUS programu. Aktuální seznam sortimentu a partnerů je zveřejněn na https://www.pro-bonus.cz/sortiment/
- Zboží bylo nakoupeno mimo období trvání programu.
- Nakoupil jste poté, co jste se zaregistroval?
- Je váš doklad vystaven na stejné údaje, na které je provedena vaše registrace?
Načtou se Vám body z nákupu, i když zapomenete předložit kartu PRO-BONUS?
Ano. Stačí při nákupu nahlásit své jméno, příp. IČO prodejci a systém automaticky spojí Váš nákup s Vaším účtem.
Mohu odměnu vrátit nebo vyměnit, pokud jsem se rozhodl jinak?
Objednané odměny nelze vrátit ani vyměnit. Výjimkou jsou případy, kdy doručené zboží nesplňuje parametry objednaného zboží (dodaná jiná velikost, model, barva).
Kde mám nahlásit změnu údajů?
Žádosti o změnu údajů zasílejte prosím na e-mail: info@pro-bonus.cz.
Pokud si přejete odhlásit zasílání novinek na Váš email, klikněte na své jméno v pravém rohu webové stránky, klikněte na můj účet a změňte nastavení zasílání informačních emailů.
Co mám dělat v případě ztráty PRO-BONUS karty?
Ztrátu PRO-BONUS karty prosím nahlašte na infolinku info@pro-bonus.cz nebo tel.: +420 778 408 408. Nová karta Vám bude nahrána v sekci Můj účet.
Je možné změnit nebo zrušit objednávku/dodací adresu?
Pokud jsme s objednávkou ještě nezačali pracovat, je možné jí zrušit či změnit – obvykle do 24 hodin. S požadavkem se obraťte na infolinku programu info@pro-bonus.cz.
Kdy dorazí odměna? Mohu sledovat stav své zásilky?
Zpracování objednávek probíhá průběžně. Termín doručení je přibližně 30 kalendářních dní od objednání zákazníkem.
Stav zpracování objednávky je průběžně aktualizován.
Co mám dělat v případě reklamace?
V případě, že obdržíte zboží v poškozeném obalu, doporučujeme odmítnout převzetí zboží od kurýra. V případě, že po rozbalení balíku zjistíte poškození zboží, můžete uplatnit reklamaci doručení, a to pouze do 24 hodin od převzetí zboží.
Případné další reklamace na zboží akceptujeme do 1 roku od dodání. Nárok na uplatnění reklamace nelze vymáhat soudní cestou.
V případě závady kontaktujte prosím naši infolinku.
Chtěl bych sloučit body ze dvou účtů?
Nelze sčítat body při nákupu u různých partnerů. Pokud chcete nakupovat u dvou různých partnerů, musíte si vytvořit dvě nezávislé registrace v programu s dvěma různými e-mailovými adresami. Body z těchto dvou registrací nelze nikdy sečíst.
Je možné body dokoupit?
Body lze získat pouze nákupem vybraného stavebního materiálu. Nákup bodů není možný.